.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از جمعه حماسي تا جمعه سیاسی ـ عبادي

جمعه اين هفته تهران شاهد يكي از پرشکوه ترين نمازهاي جمعه خواهد بود به گونه ای که انشاءالله نه تنها تبلوری از نمازهاي روزهاي انقلاب باشد بلکه این حضور حداکثري در اين جمعه همانند مشاركت مردم در انتخابات هفته گذشته در تاريخ انقلاب بي نظير و مثال زدني بماند.

رهبر انقلاب اسلامی فردا، فارغ از منازعات سیاسی در مراسم سیاسی عبادی جمعه با سخنان خود آرامش را به جامعه بازگردانده و تمامی توطئه‌های بدخواهان انقلاب را نقش بر آب خواهند كرد.

رهبری که تاکنون در عرصه های گوناگون انتخاباتی از وزارت کشور وقت اعلام حمایت کرده اند اکنون نيز با توصیه به حلم و شکیبایی و درخواست از شورای نگهبان برای بررسی آراء رای دهندگان و ارائه کلیه اطلاعات به نامزدهای انتخابات و یا نمایندگان آنها خواهان شفاف سازی هر چه تمامتر از سوی شورای نگهبان در جهت صیانت از آراء مردم شده اند.

بنابر این گزارش جمعه اين هفته نه مصادف با روز قدس است و نه مناسبت ديگري دارد اما جمعه حماسي اين هفته و حضور بي نظير مردم که کليه خيابانهاي اطراف دانشگاه تهران را مملو از جمعيت ميليوني ايراني‌ها خواهد نمود بيانگر يک واقعيت است که رهبري نظام اسلامي ايران رهبر همه اقشار و گروههاي کشور است.

امید است نهادهای اجرایی کشور ضمن تمکین از فرمایشات رهبری با اقدامات موثر و ارائه آمار هر صندوق و اطلاعات درخواستی کاندیداها این اقدام وحدت بخش را انجام داده و از ارائه آمار بدون شفافیت و کلی گویی پرهیز کرده و نشان دهند همان گونه که ادعا می کنند مطیع فرمایشات رهبری هستند.

گفتنی است، قطعاً اين هفته تهران در روز جمعه عظمتي را شاهد خواهد بود که تاکنون به مانند انتخابات جمعه گذشته در تاريخ انقلاب اسلامي نظیری پیدا نمی کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.786 seconds.